Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 5. juni 2013

Pakkepost og det goe´ vejr


I dag skulle det være
Nu skulle der ryddes op i mit garn
Det som jeg mange gange har haft fremme 
men ikke vidste hvad jeg skulle bruge til.

Facebook gruppen
"Køb, salg og bytte fra strikkekurven" 
er en rigtig godt sted, og jeg fik hurtig solgt 
9 ngl bomuldsgarn, 
3 ngl Opal strømpegarn 
og en del rest nøgler, hele og halve af  Bonita.
Nu er det pakket og parat til Posten

Så nu er der plads og penge til lidt mere NYT garn ;o)

... og NU tør jeg vist (næsten) godt love godt vejr på lørdag til

WWKIPday


Ja super sommervejr bliver det ikke
men der er vist heller ingen der kan holde til at sidde ude i 6 timer i 25 gr sol
.. så fint med lidt overskyet, bare det da vil holde tørvejr !!!!
Krydse, krydse fingre!!!

Håber vi bliver rigtig mange
så igen...
... hvis du er i nærheden af Esbjerg på lørdag
så kik op på Torvet med dit strikketøj 

Læs mer HER




3 kommentarer:

  1. Jeg tror også efterhånden på det gode vejr. Men krydser bestemt stadig fingre :) Det er godt at få ryddet op i sine gemmer ;)

    SvarSlet
  2. God ide at sælge/købe garn på facebook.
    jeg er på jagt efter noget bomuldsgarn - så mon ikke jeg skulle kigge der.

    SvarSlet
  3. Dejligt at få ryddet op, måske man skulle kigge lidt på den gruppe ;)

    SvarSlet