Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 16. juni 2013

Perfekt til en dansk "sommer aften"


Så blev tæppet færdig.
Endelig efter 3 forsøg.


24 firkanter på ca 23x23 cm

Perfekt str. til at smide over benene.

Hæklet i Bellevue
50%bomuld og 50% acryl
Nål nr. 5

Jeg prøvede flere forskellige måder at sætte firkanterne sammen på
.. flere forskellige måder at hækle dem sammen
Men nok pga det tykke garn
kom det til at se kluntet ud.


Så til sidst syede jeg dem sammen

Syede kastesting i den bagerste maske
Det ser godt ud på begge sider.


Nu skal den lige vaskes,
det er vist ingen luksus efter et par år i strikkekurven.

Jeg har end del garn tilbage 
og tænker på at strikke ensfarvede puder til...
... nu ser jeg ;o)




10 kommentarer:

  1. Sikke fint det er blevet, og meget smukke farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha.
      Ser at du har lukket din blog ... ?
      Det var da lidt ærgerligt, for os andre ;o) ... eller er der gået min næse noget forbi ?

      Slet
  2. Rigtig smukt sommer tæppe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takskal du ha´.., syntes osse selv godt om de sarte farver

      Slet
  3. Hvor er det fin.
    Søde farver du har brugt.
    Godt du fik det færdigt.

    Yt.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot!
    Det er en rigtig fin måde du har syet firkanterne sammen på, det ser godt ud :)

    SvarSlet
  5. Hej
    Det er blevet rigtig godt.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot, dejlig at du fik det færdig :-))

    SvarSlet
  7. Så smukt og ser utrolig lækkert ud, måske jeg bliver færdig med mit til vinter ;)

    SvarSlet