Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 8. juni 2013

WWKIP day 2013, Esbjerg


Vi har haft en superhyggelig dag på Torvet i Esbjerg.
Koldt og blæsende var det 
men det skal det åbenbart være.

Det regnede da i det mindste ikke ;o)


Der blev virkelig gået til den med strikkeriet
så vi kunne holde fingrene varme,
Men humøret og snakkeriet fejlede ikke noget


Jeg fik da strikket lidt mere på det stribede tørklæde
osse lidt på den røde 
og fik startet op på en bluse i mønsterstrik


Vibeke fra "Garnhjørnet" havde små gaver med,
som var til udlodning


Jeg var så heldig at komme hjem med en pose strikkegodter
og en strikkebog


Solen tittede frem, en meget, kort øjeblik
men det var hvad vi så til en blå himmel hele dagen.
Der havde helt sikkert kommet flere, hvis vejrguderne havde været med os.
Men de strikker åbenbart ikke !








13 kommentarer:

  1. Vi havde også i Roskilde en skøn Wwkip Day i for det meste solskin, men alt kan klares med godt strikkehumør og en lun trøje :-)
    Hyggeligt ser det ud i Esbjerg

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh ja, jeg har læst om alle de dejlige strikke arrangementer der er rundt i landet.
      Næste år vil vi måske arbejde på at sidde ude i Storcenteret .. der er vejret altid godt :o)

      Slet
  2. Ei -den bog har jeg haft kig på - du må endelig lave en anmeldelse, hvis du gider den slags. Så vil jeg i hvert fald læse den med stor interesse.
    Det ligner I havde en god dag - tillykke med gaverne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Det vil jeg da gerne gøre. Jeg lægge lige et par billeder ind i løvet af dagen

      Slet
  3. Dejligt i har haft en god dag. Manden har for en gang skyld ikke været til speedway i dag. Ellers havde jeg også været der :-). Håber vi ses til næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ellen. Det håber jeg også.

      Slet
  4. Jeg tror vejrguderne var taget på ferie i Nordjylland
    - her var vejret fint.
    Sikken et hyggeligt arrangement, I ser ud til at have haft.
    Og så heldigt med gevinsten. Bogen kender jeg - den er rigtig fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, desværre er det for det meste bedre vejr, alle andre steder end Vestjylland .... det er så glæden ved at være vestjyde .. thi hi
      Men vi hyggede helt vildt !

      Slet
  5. Ser hyggeligt ud og Tanja var med, kan jeg se, men selv om jeg har zoomet godt ind, kan jeg ikke se hvad hæklenålen gløder over ;)
    Bare regnen holder sig væk, er det ude vejr, total misundelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo , Tanja hækler og hækler og hækler ..... blomster til et bryllup 😃

      Slet
  6. Det ligner et hyggeligt arrangement, selv om i ser lidt forfrosne ud.
    Strikkegevinsten er lidt af et kup. Der er så mange lækre ting i det strikkehæfte.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det festligt ud :-) - og dejlige præmier at komme hjem med!!

    Mon ikke der er noget der frister i Amimono hæftet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo, eb cardigan skal jeg vist ha´ strikket ;o)

      Slet