Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 18. juli 2013

Hilsen fra Småland


Internettet er ikke helt stabilt herude på landet
men i dag lykkes det,.
i lidt længere tid af gangen

I skal da lige se hvordan nogle af mine projekter hjemmefra, 
er kommet på plads.
Tallerkenrækken som jeg fik tiltusket mig på Genbrugspladsen
Hænger fint i stuen nu,
jeg skal vist på Loppis på lørdag efter flere tallerkener.


... og måtten jeg har hæklet af to dynebetræk.
Det er nu ikke sikkert den skal ligge der
men det gør den lige nu ...


Jeg har fået købt det nye MbyM
Svensk strikkemagasin
med et væld af strikke/hækleopskrifter

Trøjen på forsiden skal jeg ha lavet.
Snoningerne er "falske"
Det er en strikket snor som er trukket igennem huller.
Søde Karin forærede mig en rulle rundstrikket snor til jul
og nu skal jeg så "bare" ud og finde et passende rødt garn

Godt det er længe til vinter ;o)

Der er mange andre skønne ting i bladet,
her er et lille udpluk.






.. men suk suk ... 
jeg når nok aldrig ret meget af det
men inspiration er en dejlig ting.

Nu vil jeg ud til mine gryde,
der er solbærsyltetøj på vej...





6 kommentarer:

  1. Hej
    De kære strikketøjet og blade, ja de frister og man har bare alt for lidt tid til at strikke det og bruge det. Hihi men elsker den og de drømme der kommer med.
    Ser fint ud hos dig i småland.

    SvarSlet
  2. Ja, du har da meget travlt med alt det du har gang i :)
    Tallerken hylden er blevet rigtig fin og passe perfekt ind :)

    SvarSlet
  3. Der er så skønt i Småland. :o)
    fortsat god ferie - med eller uden internet. ;o)

    SvarSlet
  4. Sikke heldigt, at du nu har en "undskyldning" for at købe nogle flotte tallerkner :) Jeg er da også helt vild med den trøje på forsiden, gad vide om jeg kan finde ud af at læse en svensk opskrift!!! Rigtig dejligt sommer til dig i Småland, vi er her også i disse uger :)

    SvarSlet
  5. Du har da fundet fin anvendelse for det hele. Det ser godt ud og holder fin smålandsstilen.
    Der er mange søde modeller i det blad.

    SvarSlet
  6. Inspiration kan man ikke få nok af og her er der da noget at ta' af :)

    Smukt hus i har jer og du er en super dekoratør!

    SvarSlet