Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 11. juli 2013

Lidt blir´ det til.


Jeg har ikke været på bloggen i utrolig lang tid
og har slet ikke fået set på alle I andres.
Men mon ikke det er sådan for de fleste når sommeren er over os.

Strikketøjet bliver heller ikke rørt ret meget
men jeg er da blevet færdig med de to trøjer til Banditterne.
Det er næsten ikke til at se forskel på dem,
så jeg må nok hellere få syet et eller andet på den ene

... og så har jeg fået min mand til at hjælpe mig med at sige 
NEJ
næste gang jeg faldet for noget nyt garn.
... altså kun hvis der ikke kommer et godt fristende tilbud på min vej .... thi hi
Jeg har bare SÅ meget garn og SÅ mange projekter i gang.

Men nu er der kun
EN 
arbejdsdag tilbage 
inden det bliver min tur til sommerferie.

IHHH, HVOR JEG GLÆDER MIG 

I skal lige se vores hvepsebo
Nede bag i haven ved brændeskuret hang,
indtil i går, 
 et fint lille fuglehus


Bemærk hullet,
hele fuglehuset er fyldt ud med et hvepsebo.


Sent om aftenen var vi ude og putte en prop i hullet.
Manden min fik savet huset ned og det hele i en plastpose.




3 kommentarer:

  1. Flotte trøjer, men du bliver jo nok nødt til at brodere på begge? Måske deres yndlings motiv? Hvor ærgerligt med det smukke fuglehus, men hvepse er altså ikke til at spøge med, så godt med en hurtig beslutning. Rigtig god ferie til dig, heldigt regnvejr er blevet aflyst

    SvarSlet
  2. Det var en skam du måtte ofre fuglehuset, men en god måde at få slippe af med hvepseboet på.
    Det er et par søde trøjer. Dejlige sommerfarver og den grønne halskant gør dem lidt mere rå. Måske skulle du brodere deres navne på.
    Jeg håber du får en rigtig dejlig sommerferie.

    SvarSlet
  3. Nej hvor blev de flotte!
    Ja, vi holder blog fri og det er da dejligt at vi ikke bruger vores sommertid på nettet hele tiden :)

    Av! Ikke lige det man har lyst til at finde i et fuglehus!

    SvarSlet