Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 23. juli 2013

Lidt fra de sidste par dage - Småland


Jeg fik tapetseret køkkenet i går.
Jeg er bare VILD med de striber.
Passer perfekt til de andre farver i køkkenet 
og til den blå farve i entreen.

Det er jo altså ikke nem at vurdere når man købet det hjemmefra.
Så jeg er ovenud tilfreds. !

Der mangles lige at få billeder 
og de hæklede gardiner op igen

Internettet er lidt ustabilt,
den hopper af og på,
så det er nok ikke meget jeg får set på I andres blogge
Det må jeg ha´ til gode til jeg kommer hjem.

Men vi har haft nogle dejlige dage
med masser af oplevelser.
Incl besøg af min lillebror og familie.



Vi har været på gård aktion.
Et tilløbsstykke her i Småland,
ligesom i "Emil fra Lønneberg" ;o)

I småtingsladen fandt jeg er sød hylde (10 kr)
som lige nu ligger i kælderen og tørrer.
Den er malet hvid og skal hænge ved køkkenvasken



På vejen tilbage var vi på Loppis i Virserum
og her fandt jeg nogle tallerkener.
Den der blå/grønne farve er jeg osse vild med.

Det er ikke den billigste sted
men det har så mange fine ting.


En rotur i gummibåden,
er skønt hen mod aftenen.


Jeg plukkede solbær forleden
og i dag fik jeg plukket halvdelen af ribsene.
Vi har kun én busk, men der er VILDT mange.
Resten tager jeg i morgen og så skal der koges saft.

Der er osse rigtig mange nødder,
 men dem når vi aldrig at få glæde af.
Vi er har aldrig når det er plukketid.


Behøver jeg at sige at vi nyder livet
i fulde drag heroppe i det svenske.

Vi kan næsten ikke tåle at ha´ det bedre.
SKØNT !

Men håndarbejde bliver der ikke meget af
Man kan jo ik nå det hele, vel ;o)






6 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud i småland ;-) rigtig god ferie.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare dejligt ud, godt I nyder det i fulde drag
    Fortsat god ferie

    SvarSlet
  3. Hvor ser der bare hyggeligt ud.
    Sommer i Småland - helt Astrid Lindgrensk ;o)

    SvarSlet
  4. Nej du har søreme også nået meget, husk nu at du har ferie og få slappet lidt af.
    Striberne er perfekte til huset, det er ren Emil fra Lønneberg stil, som både tallerkener og hylde matcher fuldt ud. Godt valg. Fortsat god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig . Jeg slapper af og nyder ferien. Det er bare min måde at slappe af på 😉 jeg skal helst ha gang i et eller andet.

      Slet
  5. - misundelig kan man vel altid være.. kan godt forstå du nyder det hele :)

    SvarSlet