Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 13. juli 2013

Lidt i sidste øjeblik.,...


Her i Esbjerg er det gråt vejr i dag 
og så kan jeg godt med go´ samvittighed sidde inde.
Jeg købte for lidt tid siden et stort sengetæppe på DBA for 100 kr.
Den skal klippes over og bruges som sengetæppe 
på gæstesengene i Huset i Sverige.



Jeg har også klippet i et gammelt lagen og i to billige lagener fra Ikea
og de skal sammen, 
blive til senge-kapper.


.. og så skal sengebordene males hvide.
Billeder af det færdige resultat kommer senere.

Vi kører derop på tirsdag,
så det her syning er sådan lidt i sidste øjeblik,
men sådan er det ofte med mig.

Da vi var i Ikea faldt jeg for ham her,
jeg er nok lidt barnlig .. thi hi
men jeg elsker sådanne små væsner.
og nu sidder han i køkkenet og smiler til mig.

Det er der sandelig osse grund til,
 for nu er det 

!!!! FERIE !!!!!


6 kommentarer:

  1. Åh ja - Ferie ! den skønneste tid.
    Også her er der overskyet idag - men det er egentlig kun et skønt afbræk.
    Det bliver et superflot sengetæppe.

    SvarSlet
  2. God ferie :) Den bamse "faldt" jeg også engang jeg var i Ikea, så du er ikke den eneste barnlige sjæl :)

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget i vejen med at være en barnlig sjæl, vi er mange tror jeg.
    Skønt med ferie. Jeg skal desværre vente 3 uger endnu, men jeg ønsker dig en rigtig dejlig ferie.

    SvarSlet
  4. Ha ha sjovt, han sidder også i min bil. Hyggeligt med en medpassager til og fra job

    SvarSlet
  5. Kan I ha' en rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  6. Du laver altså nogle skønne ting - har du ikke maskinen med ?
    Rigtig dejlig ferie til dig og bamser kan man ikke få for mange af ;)

    SvarSlet