Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 26. juli 2013

... og jeg nusser og hygger.


Så fik jeg redt op i gæsteværelset,
 med de nye sengekapper og sengetæppe.
Kappen er syet af billige lagner fra Ikea
og sengetæppet, klippet i to stykker 
fra DBA
Det pyntede vældig.


.. og sengebordene er blevet malet.

Herunder er "før" billedet.


Den lille hylde er også blevet malet og hængt op.


Så stille og rolig får jeg renoveret huset.

Det er rigtig sjovt,
for det er noget jeg gør når jeg gider,
og ikke noget der skal være færdig til et bestemt tid.

Desuden er det en sport at finde tingene til små penge ;o)


Jeg fik en ny ide forleden,
hos en kunsthåndværker vi besøgte.
Billedet på endevæggen er en gammel malet ramme,
men tavlelak.
Sød ide, syntes jeg.
Sådan skal jeg ha´ lavet til entreen.

... og i går kom Jane og "drengene",
HERLIGT ! :o)
Det var vist skønt at komme i skyggen efter den lange køretur.





4 kommentarer:

  1. Det er helt fantastisk hvad du kan finde på af fine ting, får jo så mange gode idéér af at læse med her.
    Og lige et tillykke med fødselsdagen :-))

    SvarSlet
  2. Sikken skøn svensk idyl du skaber i Småland.
    Og jeg kommer atter til at tænke på min bog om Karin Larsson, gift med den berømte svenske tegner Karl Larsson - deres hjem var indbegrebet af svensk stil :o)

    SvarSlet
  3. Det er blevet rigtig godt, sikke en forskel. Du forstår virkelig at få noget godt ud af små midler.

    SvarSlet
  4. Sikke en forskel det har gjort til de senge, smukt og det passer helt i stilen :)

    SvarSlet