Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 7. juli 2013

Som tiden dog går ...


Det er ved at være længe siden 
jeg har været på bloggen.
Mit kreative liv må vige for andre vigtige ting ;o)

Fra torsdag aften til i dag, har vi været i Farum
Elliot blev 1 år
og vi var barnepige om fredagen.


Vi var bl.a. en tur i Ikea ..


... og fik sat trampolinen op,
 som drengene har fået i fælles fødselsdagsgave.
Det er bare et hit.

Lørdag var vi i Dyrehaven og ved stranden,
og om søndagen nede og kikke på Furesøens Loppemarked
Jeg fandt en lampe
som manden lige skal fixe ledningen på.
Lampen skal 
(selvfølgelig ;o)  )
til Sverige.


Da vi kom hjem i dag, så der en dejlig pakke i postkassen
Jeg havde købt 7 ngl garn på Facebook i gruppen
"Køb, salg og bytte fra strikkekurven"


Super lækker blødt.
Det skal blive til en fin trøje til mig selv med knapper.







3 kommentarer:

  1. Fedt at kunne hygge med familien, så må blog og håndarbejde helt klart vige :))

    SvarSlet
  2. Det lyder som en facebookgruppe jeg må være med i. Er på jagt efter et par nøgler af wilferts eco bomuld i pink. De har det ikke længere på wilferts hjemmeside.
    Det ser ud til I har en dejlig tur til det sjællandske. Nyd det fortsat :o)

    SvarSlet
  3. - så begynder det at lyde som sommer :)

    SvarSlet