Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 20. august 2013

Det er bare super lækkert !


Nu er jeg færdig med det lækre røde tørklæde,
så nu kan vinteren bare komme an,
den må nu altså godt vente lidt endnu,
eller .... meget længe endnu.


Det er strikket som vendestrik
54 m på P4
9+9+18+9+9
Garn: Merino, silke og håndindfarvet angora fra Karins egne kaniner,
kan det blive mere lækkert ?
... og Karin har selv spundet det


... det var så en UFO mere der blev færdig !



14 kommentarer:

  1. Et dejligt tørklæde, det bliver du glad for til vinter. Det er så tilfredsstillende at få færdiggjort en ufo.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu arbejder jeg på at få klaret lidt flere... ;o)

      Slet
  2. Super smukt :-) Men for tidligt til brug - endnu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak , det er godt at være på forkant :o)

      Slet
  3. FED farve - det ser både lunt og blødt ud, men ved du hvad? Vi behøver slet ikke det der vinter-pjat, for det tørklæde vil også se vildt godt ud, hvis bare sådan lå lidt henslængt over sofaen ;-)
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg det har jeg også tit, når jeg laver noget lækkert nyt. Så kan man kikke på det og røre.
      Jeg ville egentlig gerne ha´ en gine men det er vist lidt for meget for manden min ... måske hvis jeg finder en rigtig fin én, så kunne jeg jo da lige forhøre mig, om det går ;o)

      Slet
  4. Smukt som i rigtig smukt.. Men håber virkelig det varer lidt endnu før du kan tage det i brug ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.... og jo, vi håber sandelig på varme lidt endnu.

      Slet
  5. Fed, fed farve og dejlig effekt, bliver så flot til vinter :)

    SvarSlet
  6. Den ser så lækker ud og jeg ved jo den er det. Jeg havde jo ved garnet ;)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Har lige slettet forrige kommentar - jeg havde lavet en masse smiley'er; men jeg havde lige glemt, at de bare vises som firkanter!!!

    SvarSlet