Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 28. august 2013

Genbrugs ideer


På Kunsthåndværker Markedet i Kbh, så jeg denne pige.
På ryggen var applikeret en hjort fra et stramaj billede.
Jeg skal vist på udkik efter et egnet broderi.
 

Familien er rigtig go´ til at tænke på mig inden de smider noget ud.
 
I går aftes kom min svigerinde
som jo kender min passion for glas,
med disse tre.
Det er (vist nok) Nescafe glas.
De har en supertæt prop.
.. nu skal jeg så lige se hvad de skal bruges til,
i første omgang blev det til to vindtørre hvidløg ;o)
 

... og en niece kom forbi med de to små borde.
De skal, selvfølgelig, til Sverige.
 
.... og øhh,
 så har jeg altså købt en strikkemaskine.
En Knitmaster 360
 
Jeg får den desværre først om 3 uger.
Den står i Aalborg og der kommer jeg jo ik´ lige forbi.
Men det gør søde Lene om tre uger
og så må jeg jo vente.
 
Købt sådan helt ubeset..
... det bliver spændende det er noget der dur´.
Men til kun 700 kr,
 det kan da ik gå helt galt
eller osse kan det ;o)
 
 

 

.

 

9 kommentarer:

  1. Tillykke med dit køb, brug tiden til at tjekke op på hvordan den fungerer, opret dig evt på maskinstrikning.dk, min gamle brother manglede en nåle bremse, som er lavet af noget skumgummi agtigt som forgår, uden den kan man ikke strikke, koster ca 200, glæder mig til at se mere

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tip... jeg har nu meldt mig ind på maskinstrikning.dk :o)

      Slet
  2. Det er bare så flot med apllikerede stramaj billeder. Jeg så også nogle jakker på Saltum Festivalen - super flotte og unikke.
    Spændende med dine genbrugsting - og ikke mindst strikkemaskinen. Den kommer vi nok til at høre mere om ? ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør I helt sikkert :o)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Det var en rigtig god idé den med applikationen på jakken :) den må lige på to-do listen :) Det er en fantastisk måde at ære de gamle håndværker på en god og moderne måde. Og tillykke med købet af strikkemaskine .. glæder mig til at se hvad du får ud af den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gamle med et moderne snit, det kan jeg godt li´.

      Slet
  6. Smukke borde og spændende at høre om du bliver venner med din nye maskine ;)

    SvarSlet