Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 3. august 2013

øhhhh , det var jo ik meningen.


Men lige før jeg tog på arbejde havde Garn Garagen
tilbud på Samarkan (det udgår)
og så måtte jeg altså bare lige ha´ "lidt" hjem
De var så søde at vente med at sende det til jeg kom hjem.
 
Jeg mangler nogle ensfarvede cardigans.
Så ser vi lige hvornår de kommer på pinden.
 
Jeg er rigtig godt på vej med den ribbede trøje.
Er ved underdelen og den kører jo bare derudaf,rubdt iog rundt
 
 

5 kommentarer:

  1. Lækre garner som du var nødt til at have, det er klart. Man kan da ikke sige nej til sådan et godt tilbud.
    Trøjen bliver vist rigtig flot.

    SvarSlet
  2. Smuk trøje. Hvad hedder den og hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra bladet "alt om håndarbejde" jan 13.
      Jeg strikker den lidt længere og lidt mindre i omkreds, så den bliver en kjole.

      Slet
  3. Nå du kan også lige komme til...Men det er da nogle dejlige farver du har fået fat i der.:-))

    SvarSlet
  4. Den ser lækker ud, glæder mig til at se den på :)

    SvarSlet