Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 2. august 2013

Jag är tillbaka ... och behöver hjälp


... fra en aller tiders sommerferie i det Smålandske.

Mine vimpler som hænger udenfor Huset 
er blevet skrækkelig afbleget.
De var altså fra starten i grønne, blå, beige nuancer
Så jeg vil ha´ lavet nogle nye.

Men det gider jeg altså ikke hvert andet år,
så har I et forslag til hvad jeg skal lave dem i.

Jeg har tænkt på at sy dem i bomuld
men de bliver vel osse hurtig blege
.. eller hækle dem i acryl garn,
men dur´ det ?

Hvad har du af goe´ forslag ?


En af de sidste dage var vi på Loppis
mit favorit sted, 
der desværre kun har åbnet lørdag/søndag om sommeren

Fik købt et gammel busskilt i pap .. 10 sv kr
Den hænger nu i entreen
så vi kan huske hvor vi bor ;o)


.. og en kaffe/te/kolbe varmer ... 20 sv kr
med "automatisk" slukning :o)


Han har altså rigtig mange fine, sjove ting.


3 kommentarer:

  1. Tror altså de bliver bleget af sol og vejr uanset hvad du laver dem i, jeg har brugt akryl garn til det betræk jeg hæklede til reservehjulet på min bil (har en 4 hjuls trækker) og det er vildt bleget. Det jeg tror vil tabe mindst farve er nok uld i en god kvalitet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Det med ulden har du måske nok ret i... det var da værd at prøve.

      Slet
  2. Jeg plejer at have min store flok hæklede dyr til at stå ved vinduet i forteltet, så ungerne kan kigge med, men jeg blev nød til at flytte dem ind, da jeg til min skræk opdagede at farverne var ved at gå af :(

    SvarSlet