Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 16. august 2013

Kunsthåndværker Marked.

 
Har i dag været på en hyggelig alenetur i København,
mens Annie var på arbejde.
Jeg havde en masse planer men nåede nu ikke så meget.
Jeg brugte en hel del tid på Kunsthåndværker Markedet
Det var vildt spændende.
 
Det her keramik er jeg ret vild med, lækre farver
 
 

 
Jeg købte 5 knapper hos Else Rasmussen
fra Hadsun
Keramikknapper kan jeg ikke helt stå for.
 
 
Jeg fik ikke taget ret mange billeder.
. og da slet ikke fra resten af dagen.
 
Jeg fandt ud af vis Instagram at Mona Lisbeth
osse var på markedet
men selv om jeg bruget 10 min på at gå og kikke efter hende fandt jeg hende ikke.
Det ville da ellers være sjovt,
en nordjyde og en vestjyde på tur til Staden samme dag.
Nå, Mona, vi må hilse på en anden gang,
måske Fanø
 
Jeg kikkede ind i flere garnbutikker
men var standhaftig,
ja, selv i Uldstedet,
der havde ophørsudsalg
da de flytter.
Men der var nu heller ikke så meget at komme efter.
 
Et par genbrugsbutikker nåede jeg også,
og en lækker italiensk frokost sammen med Annie.
 
SKØNT med sådan en fridag
 
Nu sidder vi og sumper i sofaen
og skal finde ud af hvad vi skal spise i aften.
 
 


 

5 kommentarer:

  1. Det lyder, som om du nyder dagene i Staden. Man kan nemt bruge mange timer på markedet, der plejer at være rigtig mange skønne ting at se på

    SvarSlet
  2. Herligt med sådan en tur til "Staden" Øv at du ikke fik besøgt de små hyggelige loppe steder på vejen hjem <3

    SvarSlet
  3. hej Irene. Ja, da jeg opdagede at du også var på bytur, kunne jeg næsten regne ud, at du nok også havde kursen mod kunsthåndværkermarkedet. Så jeg holdt også øje med dig. Men jeg havde lidt småtravlt, idet jeg skulle mødes med nogen på Østerbro kl. 12.30, så jeg gik allerede omkring 11.30, efter at have været en runde omkring. Der var godt nok mange flotte ting ! men man skulle vist have det store dankort med ;o) Der var især nogle havefrøer, jeg forelskede mig totalt i. ... Ja, håber vi ses på Fanø :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg læste at du lige, osse, var forbi Sverige.
      Næhh mit Dankort matchende heller lige med priserne. Men mange skønne ting, det var der.

      Slet
  4. Lyder som en hyggelig dag og spændende når man, som dig, er vild med lopper - måske man skulle prøve det en dag, er bare bange for at blive hooked ;)

    SvarSlet