Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 19. august 2013

Loppefund


I lørdags da jeg gik forbi en genbrugsbutik på Husum Torv stod de her i vinduet.
Men butikken var 
LUKKET !!
I dag måtte jeg simpelthen ha´ min datter til at gå ned og købe dem for mig.
Jeg glæder mig til at få lov at røre ...
Syntes bare at de var SÅ søde.
Det er noget tjekkisk porcelæn
Så ser vi senere om det i det hele taget er noget jeg kan bruge ... thi hi.


Jeg købte Hendes Verden i dag fordi der var et ekstra blad med.
Ret ok med dejlige billeder og læsning.
Bare lidt ... ja, bare lidt
at man er nødt til at købe Hendes Verden også
Men ellers havde bladet vel kostet 30 kr alligevel, så det er vel ok.

Krus varmeren på forsiden skal jeg vist ha´strikket 
og så denne her trøje bliver jeg vist osse nødt til at eje..
.. en gang ;o)


men nok uden tørklædet, 
det kommer jeg vist op at slås med ;o)


5 kommentarer:

  1. Det kan vist godt se ud som om der er en god grund til at få fat på Hendes Verden denne gang. :o)
    Spændende om du får porcelænet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo det er købt, jeg skal bare lige ha´ det hjem fra København ;o)

      Slet
  2. DE fade ser ret fine ud, dem skal du da nok få brugt. Jeg har også luret lidt på det nye tillæg i Hendes Verden, men jeg købte det ikke igår.

    SvarSlet
  3. Krus varmeren er rigtig sød. Jeg har set dem flere steder.
    Tillykke med fadene, jeg håber de er som du forventer når du får dem hjem :)

    SvarSlet
  4. En krus varmer må man da have - tror jeg skal have hæklet en.
    Håber du fik datteren afsted ;)

    SvarSlet