Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 4. august 2013

Non-shopping

Non-shopping er blevet et nyt trend.
Man ser det mange steder på nettet og medierne skriver om det.

Selv vores lokale sprøjte havde en artikel i dag

Nu er jeg ikke en der køber ret meget til mig selv.
Klædeskabet bugner i forvejen.

Har nok nået en alder hvor lysten ligesom ikke er der,
ja, tro det eller ej,
sådan kan man få det... ;o)

... men altså kun når det IKKE drejer sig om garn
Så er historien en hel anden ... thi hi.

Min veninde Monika har en datter
som har præsteret et halv år nu,
og det skriver hun om på sin blog


Rigtig interessant og sjov læsning om hvor svært det er, når man ikke må.
... og så skriver Alt For Damerne en artikel om Marlene.
Det bliver da spændende at se, 
hvad de kan finde på at skrive.

-------------------------------

... og så kommer hverdagen væltende ned i morgen tidlig.
Hvor blev de tre uger nu lige af ????

Men en dejlig ferie, det har det været !

4 kommentarer:

  1. Der er ingen tvivl om, at vi forbruger mere end vi behøver, så det er stof til eftertanke.
    Håber du har haft en god ferie.

    SvarSlet
  2. Måske jeg også skulle overveje non shopping mht garn. Frk skaus købestop er en blog jeg også må følge med i.

    SvarSlet
  3. Købestop ! det er lige noget for mig !
    jeg er med !
    jeg har et garnlager der siger sparto - selv hvis jeg strikker non-stop de næste par år, vil jeg stadig have rigeligt.
    Og tøj ? det samme. Så jeg melder mig under fanerne på den nye trend.

    SvarSlet
  4. Ja, garn kan jeg altså ikke lade være med at købe, men alt andet kan jeg sagtens holde mig fra. Tøj køber jeg af nød og ikke af lyst ;)

    SvarSlet