Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 21. august 2013

Souvenir fra manden


Manden min, kom hjem fra jagt i Sverige i dag.
... og tænk, han havde købt to tallerkener til mig i en Loppis.
Han er sandelig begyndt at gå i genbrugsbutikker helt frivillig,
Lidt go´ indflydelse har jeg da haft på ham :o)

Jeg til gengæld, brugte eftermiddagen på at smøre plankeværk.
Så sandelig ikke det sjoveste job
men hvor det dog pynter.

Nu ser jeg om jeg når lågen i morgen.


... og mange gange
  velkommen til jer nye.
Jeg havde planlagt at lave et indslag når jeg nåede 130
men hov, lige pludselig var den på 131.
Det er jeg superglad for!
TAK



5 kommentarer:

  1. Det er dejligt at få lavet de praktiske ting, så som plankeværk. Man har det så godt bagefter :o)
    og en herlig ting manden er tunet ind på hvilke loppis du lige står og mangler:o)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine tallerkener, manden har haft med hjem!

    Jeg misunder dig ikke dit smørren-plankeværk. Men jeg vil da ønske dig god fornøjelse ;-)

    SvarSlet
  3. Du har opdraget ham godt, der er nogle fine tallerkener.

    SvarSlet
  4. Smøre et plankeværk? Hvad smører du det ind i? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. Det er alm træolie, noget tynd sjask.

      Slet