Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 22. september 2013

Fanø strikkefestival


Næste år skal jeg/vi vist derover mere end en dag.
Jeg var der om lørdagen sammen med døtrene og vi havde en skøn dag.
Men den var lige lovlig presset når vi skulle nå at se det hele 
og osse hygge med kaffe og frokost ind imellem.


.. og det tog lidt ekstra tid
med alle de kvinder.
Aldrig har jeg da set så mange kvinder på Fanø på én gang :o)
Hvor var det skønt !
spc. fordi alle var der med den samme interesse.

Der var kø alle steder 
men når man kom ind, 
var der ok plads til at ose og pille.

Jeg fik ikke taget ret mange billeder
men denne her væg hos Christel var et helt maleri


Jeg fik ikke købt noget 
og jeg tror egentlig heller ikke der var ret mange der fik købt særlig meget
Men en masse ideer og nye projekter 
til den i forvejen overbooket "to-do" liste 
blev der til ;o)






4 kommentarer:

  1. Det værste er netop den der overbookede to-do-liste.
    Den bare vokser og vokser, synes jeg..

    SvarSlet
  2. Hej Irene. Jeg forstår helt hvad du mener - svært at nå det hele og overbooket to do liste. Der var godt nok mange ting at se og opleve. Næste år lykkes det måske for os at rende på hinanden. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da, på et tidspunkt lykkes det da helt sikkert :o)

      Slet
  3. Lækkert garn på det sidste billede - kan godt forstå det var en dejlig dag med brug for mere :)

    SvarSlet