Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 12. september 2013

Lidt mere badge ...


Mona Lisbeth gav mig den ide 
at man da osse kunne bruge de små navne skilte,
med sikkerhedsnål bagpå,
dem man får når man er til konference eller lign.
... og det er jeg en gang imellem


Se sådan én fandt jeg i en skuffe
og nu har jeg en fin lille én
til strikkefestival på Fanø :o)


I eftermiddags var manden min og jeg på brombærjagt.
Det gav en go´ kilo
Uhmm, det er bare lækkert.

Men jeg havde ikke lige set at min pose var utæt
og så kan I næsten forestille jer hvordan jeg så ud...
jeg lignede mest et trafikuheld
 og selvfølgelig havde jeg hvide bukser på ;o)

Heldigvis mødte vi ikke nogen på vejen hjem.
Så af med bukserne og ned med dem i en spand kold vand.
til i morgen, så kommer de med i en 60° vask,




5 kommentarer:

  1. Husk lige lidt vanish sammen med de hvide bukser - det er ikke kun et reklamefif- det virker faktisk ;) . Ja bare jeg kunne bruge mine egne råd på mig selv - for selvfølgelig har jeg ikke selv gemt konference skilte.. :o(
    Lækkert med marmelade :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i, Vanish bruger jeg osse.
      Jeg er normalt ikke særlig vild med de kemi ting
      og tror sjældent på alle reklamerne
      men det her virker ...
      ... og nu er bukserne osse hvide igen :o)

      Slet
  2. Åh nej.
    Hvor er jeg glad for at det ikke bare er mig, der kan lave sådan et nummer ;-)
    Brombær er nu gode, spolerede bukser eller ej

    SvarSlet
  3. Fremover vil jeg huske at gemme mine konference-skilte - i håb om en dag at komme til et strikke-event :-) Og få brug for et skilt :-)

    SvarSlet
  4. Vi købe for et par uger siden er bakke brombær på en frugtplantage. De var store og smukke. Jeg tænkte at jeg ville taget et billede af dem når jeg kom hjem, så flotte var de.
    Da vi kom hjem var bakken tom, for de smagte også godt ;)
    Utroligt at dine bukser blev rene, måske man skulle ud at købe lidt Vanish :)

    SvarSlet