Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 17. september 2013

Lidt mere strikkemaskine


Jeg fik hevet den skinne ud som hedder en nålebremse
og den var helt gået i opløsning
Sådan noget skumgummi holder jo ikke evig
Den skulle en ny til
Men en ny herhjemme incl porto løber op i 300 kr.
Så var det, at jeg så på nettet hos
Xenaknits.com 
at man kan købe et kit med bånd til to skinner og et sæt endestopper.
Incl porto 100 kr
Så nu er det bestilt !


I mellemtiden kunne jeg så får maskinen gjort rent.


Alle nålene har været af og lagt i blød i petroleum.
Nu bliver maskine som ny igen...
... tror jeg :o)



4 kommentarer:

  1. Den ligner fuldstændig den som sad i min, jeg bestilte hos lisbetz, mon ikke også jeg gav 300, så dejligt med et link, godt du får udnyttet tiden imens, så er den jo helt klar når ny nålebremse kommer

    SvarSlet
  2. Det er spændende at følge - jeg går også og tænker på om jeg skal have en strikkemaskine...

    SvarSlet
  3. Det er vist ikke bare sådan lige med sådan en strikkemaskine :o)
    spændende når den er klar parat til start :o)

    SvarSlet
  4. Fedt at du bare kaster dig over det - jeg er sikker på at det nok skal ende godt :)

    SvarSlet