Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 1. september 2013

Lidt nyt på vej


Det er ved at være lidt tid sidst jeg har blogget.
Der har simpelthen været så meget andet ..
... arbejde ...
... seminar ...
og det allerbedste,
døtrene har været hjemme i weekenden,
helt uden mænd og børn.
Hvor har det bare været SÅ skønt !,
kun os fire ligesom i "gamle" dage.

Vi blev inviteret ud af spise med dem lørdag aften
på Hotel Britannie
.. "bare" fordi vi var deres forældre.
Vi har bare verdens dejligste døtre !

Men lidt strik har der da været tid til
Jeg er startet på islænderen til Jane
Den bliver noget ala Mads Nørgaard med en kontraststribe i kanten.

Den lille undertrøje er osse godt på vej,
resten gemmer jeg til næste weekend
hvor jeg igen tager toget til Farum.
Det er et godt "transport strikketøj" :o)






7 kommentarer:

  1. Selv om det er fantastisk at have svigerbørn, så er der nu noget særligt, når det kun er børnene der kommer og man kan være sammen lige som i gamle dage.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at i virkelig har haft kvalitetstid :)

    SvarSlet
  3. Det er ikke dårligt at have søde voksne døtre :-) Og lidt barn/forældretid (uden børnebørn og svigerbørn) er da luksus.

    SvarSlet
  4. Det lyder til at have været en rigtig hyggelig weekend.
    Og den islænder er jeg spændt på at se mere til.

    SvarSlet
  5. Det lyder som en rigtig dejlig weekend :-))

    SvarSlet
  6. Det er SÅ skønt at have et godt forhold til sine børn og engang imellem har vi brug for "at have dem for os selv" ;)

    SvarSlet
  7. Ikke dårligt med en dejlig weekend og nyt strik på pindene :))

    SvarSlet