Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 2. september 2013

Strikkecamp 2014


Jeg er måske nok lidt forud for min tid,
men jeg har reserveret en hytte på 
Gammelbro Camping i august 2014.

Jeg har læst så meget super godt om 
Gammelbro Strikke Camp,
 der var her i august,
så jeg må simpelthen prøve det næste år.

Det er en hytte til 4
og vi er to, måske tre der tager afsted
Mon ikke jeg får én mere "lokket" med. ;o)

Hvis du er på Facebook kan du se mere.

______________________


Det var da godt det ikke var i dag vi skulle nogen steder.
Sådan ser en parasol ud
efter den er blevet udsat for et vestjysk rusk og regn.
Det er rigtig øv,
for den var egentlig ret ny.
Nå, vi kunne jo osse bare ha´ taget den ned i tide,


Nu vil jeg ind og fortsætte med islænderen,
ind under et tæppe og hygge.
Det er jo osse dejligt.




4 kommentarer:

  1. Det er da dejligt, at være i god tid. Jeg har også hørt og læst meget godt om Gammelbro Strikke Camp, men har aldrig været der. Måske skulle man overveje, at give sig selv sådan en oplevelse :)

    SvarSlet
  2. Det kunne da godt være, jeg kunne lokkes med Irene. Jeg kunne godt forestille mig, det kunne blive TEMMELIG gemytligt:-)))))))))))))

    SvarSlet
  3. Lyder hyggeligt med en strikke camp, gad vide om der også findes hækle camps ;)

    SvarSlet
  4. De høres riktig hyggelig ut å dra på strikke camp. Selv skal jeg på strikkefestival på Bornholm i september. Gleder meg stort til å utforske øya og å delta på strikkefestivalen.

    SvarSlet