Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 9. september 2013

Strikkefestival på Fanø - badge

Min "gamle" ide med en badge,
 vil jeg benytte mig af når jeg smutter til Fanø for indsnuse lidt strikkefestival.

Mine døtre og jeg tager derover om lørdagen
og så ville det være rigtig sjovt hvis jeg kunne få sagt hej til et par stykker af jer.
Så kik efter en lille "dame" med Blogbadge på :o)

Jeg har ikke tilmeldt mig til noget
men regner med at vi skal rundt på øen
og kikke på en masse dejligt garn og strik.

Er der andre end mig der vil være med 
kan du download en pdf her 
Det er en ny udgave til dem der osse er på Instagram

Den anden med kun blogger navn finder du som pdf her


Foldeanvisning kan du se her

5 kommentarer:

  1. God idé :o) jeg printer - og tænker 'Årh hvorfor har jeg nu ikke gemt nogle af alle de plastic dimser jeg har fået til navneskilte når jeg har været til kurser og konferencer rundt omkring' - men så forudseende har jeg altså ikke været, så jeg må se om jeg kan få det til at hænge fast på anden vis :o) jeg skal i hvert fald nok prøve at holde øje med dit - og ellers må vi jo se om vi kan lokalisere hinanden via insta, som vi prøvede i kbh - uden at det helt lykkedes :o)

    SvarSlet
  2. Sikke et fint initiativ! Jeg står desværre over i år, men håber alle I andre viderefører alle nyheder og inspiration på bloggene :-)

    SvarSlet
  3. Så fint :-) Håber vi ses!

    Hilsen Ulla fra Åbyhøj

    SvarSlet
  4. Det er så sød en ide og en dejlig måde at mødes på :)

    SvarSlet
  5. Det er en fin ide. Jeg skal desværre ikke med, men håber du får en dejlig tur.

    SvarSlet