Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 27. september 2013

Tavle ramme


I sommers i Sverige så jeg en rigtig sød ide.
En billedramme med tavle indeni.
Sådan en fik jeg selv lavet i dag.
 
En gammel ramme fra gemmerne
og en rulle selvklæbende tavlefolie
som "Lidl"  har i butikken denne uge.
 
 
2 m for 35 kr incl 5 stk kridt,
så der er til mange rammer
eller andre sjove ideer
 
Så lige at Fakta har tavlemaling på tilbud i næste uge,
det kan jo osse bruges.
 
Rammen skal hænge i entreen i Sverige
og så kan jeg skrive
 
VELKOMMEN
 
 når vi får gæster :o)
 
 
Pladen indeni er en glat tynd træplade fra mandens gemmer.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Sikke en god idé. Jeg er ved at se om jeg kan finde en plads og en god grund til at skulle have sådan en her hjemme :)

    SvarSlet
  2. Super ide ! Jeg skal selv i gang med et større malerprojekt derhjemme - og tavlemaling indgår i mine planer. Så tak for tippet om maling hos fakta !

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide! Det kunne jo også være aftenens menu :)

    SvarSlet