Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 15. oktober 2013

Det bliver til et "Efterår"

 
Jeg var egentlig startet op på Ruth Sørensens
"Tusindfryd"
 
Men så fik jeg fik en masse gode råd og ideer fra med blogger
.. og TAK for det ...
om bla.a at tage ud på hver pind for at få sjalet bredere
 
Så pillede jeg op..
 
Men mønstret fra Tusindfryd passede ikke til at ta´ ud på hver pind
 
Så pillede jeg op igen...
 
Det er nu endt med mit eget mønster
Ja, jeg ved ikke om der er andre der har lavet det i forvejen
for det er ret enkel
men det går op med udtagninger på hver pind.
 
Så nu ser jeg hvordan det arter jeg når jeg er kommet lidt længere.
 
Jeg syntes det er lidt svært med de farveskift
men tror og håber, det bliver ok når man ser det
med lidt afstand.
 
Er der nogen der vil bruge mønstret
er man velkommen til at tegne efter
Sjalet skal hedde
"Efterår"
 
Garnet er Kauni,
Farven EX og en ensfarvet lysegrøn
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot mønster, og farverne er da helt vildt smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og farverne er jo som de skønne farver der er i skoven lige nu

      Slet
  2. Hvor bliver det bare flot, godt navn du har til det, og jeg er sikker på farverne nok skal blive gode, det er svært at se på nuværende tidspunkt, tak fordi du deler diagram, jeg er super spændt på at se mere :)), håber ryggen har det bedre

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte .. det går bedre men har stadig svært ved at nå gulvet ... gamle kone thi hi

      Slet
  3. Jeg er også fuld af fortrøstning, det ser rigtig flot ud, det du har gang i der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen, jeg tror osse det bliver godt nu.

      Slet
  4. Det bliver rigtig godt Irene og passer godt med farverne :)

    SvarSlet
  5. Navnet passer godt til farverne i sjalet og det fine diagram.
    Håber det går bedre med ryggen :)

    SvarSlet
  6. Det bliver et rigtig flot sjal - og flot med Kauni garn. Det giver nogle gode muligheder med farveskiftet - og navnet 'efterår' er lige i plet.
    Flot mønster du har lavet - og tak fordi du deler :o)

    SvarSlet