Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 6. oktober 2013

En bommert af de store :o(


Prøv at se her -
- lige midt på ryggen

Hvordan fa... kan jeg overse at jeg har skiftet mønster.
Egentlig er mønsteret ens
men strikket i en omvendt rækkefølge.
Så nu er der trævlet op igen ..
.. øv øv øv.


Jeg har lavet et par sider, på min hjemmeside,
til min veninde Monika´s babystrik.
Vi holder fælles 
OPHØRSUDSALG
Så kender du nogen der mangler baby- og børne strik
så kik indenfor på


Jeg havde planter og græskar med hjem
fra Torvemarkedet i går i Odense.
Nu ser min fortrappe, efterårsskøn ud.







4 kommentarer:

  1. Altså jeg kom til at le, hvor kender jeg det godt, jeg plejer at blive oppe til det er strikket igen. Vh Lykke

    SvarSlet
  2. Åh nej. Det er bestemt ikke sjovt med det mønster :(
    Din trappe er blevet rigtig flot :)

    SvarSlet
  3. Eeeej, hvor er det bare godt og gammeldags trælst at have lavet en fejl, som du først ser nu.

    SvarSlet
  4. ØV! Men så går der tid med det ;)

    SvarSlet