Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 20. oktober 2013

Et hit i første hug !


Jeg har fået den maskinstrikkede nederdel monteret
og den er bare som den skal være.

Så nu har jeg et helt sæt
men de kan selvfølgelig bruges hver for sig


For at gøre trøjen lidt sjovere
har den fået stof knapper
og så skal der vist en glad bluse indenunder,
for ikke det hele skal blive til leverpostej ;o)


Jeg kan desværre ikke strikke på maskinen i disse dage
pga den (ånd)svage ryg.

.. har ellers både ideerne og garnet...

Det går dog MEGET bedre med ryggen i dag
men nu er det jo osse 
arbejdsdag
igen i morgen
... efter en hel efterårsferie med hold i ryggen.

ØV 
det var ik´ lige det der var meningen med ferien.

Jeg har dog så fået strikket en del,
 på noget af alt det andet jeg er i gang med
bl.a- mit "Efterår" sjal,
det ser ret lovende ud.

Jeg skal nok lave en opskrift !!


5 kommentarer:

  1. Superflot sæt du har fået lavet !
    og det sjal ser rigtig lovende ud.
    God bedring med den (ånd)svage ryg ;o)

    SvarSlet
  2. Wauv skal da lige love for du har fået gang i din strikkemaskine, du er da vildt sej. Det sjal bliver altså flot, jeg er helt vild med farverne

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte ting du har lavet/ er i gang med.
    Sættet er perfekt både sammen og hver for sig, sjalet er i skønne farver, som at kigge ud på den smukke natur der omgiver os lige nu :-)
    God bedring med ryggen

    SvarSlet
  4. Du er sørme kommet godt efter maskinstrikning. Flot arbjede.

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre at det går fremad for dig :)
    Smukt sæt og et fantastisk flot sjal!

    SvarSlet