Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 26. oktober 2013

Kreativ lørdag og Garn.dk


I dag var jeg til "Kreative" Dage  i Fredericia
Men først var jeg lige inde omkring Garn.dk i Kolding

Jeg fik købt det her sjove multifarvet garn.
Det er supertyndt,
desværre for tyndt til min strikkemaskine
Men som medløber sammen med en anden tynd garn
skal da prøves.


Der var vild meget at kikke på.
Jeg var der i fire timer og nåede vist ikke det hele ...
Der er alt indenfor hobby.
ALT altså..... (næsten)

Men jeg kikkede nu mest på garn :o)
og fik en masse inspiration med hjem.


På Familie Journalens stand
kunne man være med til at strikke på et tæppe til de hjemløse ...
.. tre damer og tre rundpinde
.Det skulle da lige prøves sammen med to søde kvinder


Flot patchwork og broderier...


..... en anden sød ide...


De norske strikke mænd kommer i morgen ...


Det eneste jeg fik købt var de her søde knapper.


.. og så kom der nogle gratis blade og kataloger med hjem


Den nederste brochure er fra Stof2000.
De har fået et større udvalg i skum
til billige priser.
Det er da værd at huske på ....






11 kommentarer:

  1. Jeg har noget som hedder en finstrikker skinne til min maskine, så kan den strikke med mega tyndt garn, måske kan du bruge sådan en til din? Den skal lægges "foran" nålene, prøv at spørge på maskinstrikning.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Tænkte nok der sku et eller andet til. Jeg vil lige kikke ... ellers komme den med som medløber. Tror osse det jan blive godt.

      Slet
    2. Kan se lisbetz.dk har en til ca 60 kr

      Slet
    3. Har fundet ud af at det dur ikke til en gammel Knitmaster. Jeg finder bare på noget andet :o)

      Slet
  2. Hej Irene.
    Jeg kommer desværre ikke til Fredericia.
    Smuk sweater der er på dit 3. billede hvilken stand var den på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Else Marie
      Desværre så kan jeg ikke huske det ... men den er super flot.

      Slet
  3. Kan du huske, hvor kjolen på 6. billede stammer fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kan jeg jeg huske ... det var hos Krestoffer

      Slet
  4. Der ser ud til at være megen inspiration at hente - især den indstrikkede bil er blikfang ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare smukke de stribede puder med broderi <3
    Sikke meget inspiration samlet på et sted :o)

    SvarSlet
  6. Jeg fik også kigget forbi med datteren, fik en smule garn med hjem ;)

    SvarSlet