Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 22. oktober 2013

Kreative dage 2013


Så er der Kreative Dage i Fredericia, næste weekend.
I år tar´ jeg alene afsted om lørdagen

De to quinder der var meningen jeg skulle ha´ haft med
måtte melde afbud.
Det kan jo ske.
.. og så har jeg ikke lige fået taget mig sammen til at finde en anden
Til gengæld kan jeg så pille og kikke på alt det jeg selv har lyst til
lige så længe, jeg har lyst
og måske møder jeg nogen jeg kender.

Skal du afsted ??

Jeg ser også at Garn.dk har lagersalg i Kolding i weekenden
så måske skal jeg osse lige der forbi.
Der har jeg aldrig været.

Selvom jeg altså IKKE mangler garn
Jeg er nu ikke helt sikker på jeg kan huske det på lørdag ;o)






18 kommentarer:

  1. Jeg skal også afsted sammen med 5 andre kreative kvinder.

    Jeg vidste ikke, at der også er garnlagersalg i Kolding denne weekend også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk kontanter hos Garn.dk

      Slet
  2. Desværre - Fredericia er alt lang væk herfra - æv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogen gange er DK alligevel lidt stor ;o)

      Slet
  3. Jeg skal også af sted og ih, hvor jeg glæder mig. Vi er en god håndfuld, der skal af sted denne gang, så det skal nok blive en skøn dag med de andre "garnomaner" :-D

    SvarSlet
  4. Jeg håber at komme af sted, med manden min.
    Han er så dejlig og så elsker han sådan nogle messer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må han være når han vil med på hobbymesse :o)

      Slet
  5. Det er vist godt jeg har andre planer for weekenden + at både Fredericia og Kolding ligger så langt væk .. Ellers kunne det vist være gået rent galt for mig med alle de fristelser der lokker ;o) Rigtig god fornøjelse til jer, der skal afsted - og så er jeg spændt på at se hvad du finder og høre om dine messeoplevelser :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. For det meste er der SÅ meget at jeg sket ikke får købt noget. Det bliver nok værre hos Garn.dk. Her regner jeg med st få købt til min strikkemaskine :o)

      Slet
  6. Så kan det da være vi ses, jeg skal også derned om lørdagen...Hvis du skal til Garn.dk så husk kontanter, de tager ikke kort :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og jeg har hævet rigelig ;o) ,, mon ikke vi ses: o)

      Slet
  7. Håber absolut på at komme afsted med datteren, men der er mange ting der lige skal falde på plads først :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skulle osse ha haft datteren med men så kom der noget andet imellem ...

      Slet
  8. Jeg skal også af sted, men jeg snupper nu fredag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nok osse bedre plads om fredagen. Go fornøjelse.

      Slet
  9. Jeg skal også afsted og tror det bliver lørdag. Jeg har fået lokket min datter med, så det skal nok blive hyggeligt :)

    SvarSlet
  10. Åh, Irene jeg kan ikke beslutte mig og jeg har endda vundet 2 fribilletter. Jeg har spurgt et par stykker om de ville med og den sidste sprang fra i dag. Jeg ved ikke rigtig om jeg orker turen fra Aarhus over Kolding til Fredericia alene som jeg ser du gør. Tænke - tænke - tænke...

    SvarSlet
    Svar
    1. .. det er da træls at du ikke kan få afsat din billet, når du har været så heldig at vinde den .
      Ja, det er ikke så sjovt alene, det må jeg da indrømme. Men jeg ved jeg fortryder hvis jeg ikke kommer afsted

      Slet