Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 14. oktober 2013

Kun en tåbe frygter ikke kosten..



 
I går skulle jeg lige ha´ fejet bladene væk fra fordøren,
og smæk, så fik jeg et hold i ryggen
Jamen altså øv, altså.
 
Det værste er jo næsten at man kun kan takke sig selv for det.
Det med motion og sport
er jo bare ikke lige mig.
Måske jeg nu kan huske at få lavet de rygøvelser i tide.
 
Så alle mine planer med at male kældertrappen
og de grimme brune trævægge ovenpå i gangen
ja, de er lige blevet sat på "stand by" nogle dage.
 
Men intet skidt, uden osse godt for noget
Så kan jeg med go´ samvittighed strikke
og kikke i mit nye juleblad.
 
 
 
Jeg ved godt der er laaang tid til jul endnu,
og jeg har en datter der ikke gider hører ordet jul
før efter sin fødselsdag den 01-10
Men nu lå den der altså,  lige nede i butikken
 
Der er nu ikke de helt store nyheder i den
men lidt ideer er der da
og svenskerne er altså goe´ til det med at jule.

3 kommentarer:

  1. Øv for den da :-( God bedring.
    Nu må du hygge dig på sofaen med dit nye blad <3

    SvarSlet
  2. uhh det var ikke sjovt med sådan et hold i ryggen.
    Ingen tvivl om at træning kan forebygge den slags ..
    Mht jul, ja så begynder den så småt at indfinde sig i tankerne - jeg har en del julegaver, jeg skal have strikket. Tiden de næste par måneder har det med at gå for hurtigt.

    SvarSlet
  3. Av! Håber det hurtigt gik over og at du alligevel nød din stille tid ;)
    - elsker selv julen og er startet!

    SvarSlet