Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 28. oktober 2013

Lidt for meget bi ......


Jeg fik strikket en halv nederdel til en kjole i går
Men så blev jeg alligevel bekymret over 
om der ikke var lidt for meget "bi" over den

Om igen
og her i eftermiddags har jeg strikket en ny,
med en smal koksgrå stribe i stedet for den sorte.
Det tror jeg bliver meget bedre.


Striberne skal gå på langs i nederdelen
rynket let til en ensfarvet grøn top
og ærmer.
Kanten i hals og på ærmer skal være koksgrå

Den grønne farver er altså mere grøn i virkelighed
men meget svært at få taget et ordentlig billede af.

Nu vil jeg få strikket den anden halvdel færdig
og så skal jeg ind og se lidt bold.

Det skal jeg da vist
når det er Esbjerg der spiller :o)

5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt se hvad du mener, jeg synes også det var rigtig at skifte farve og stribebredde. Det må altså være ret fedt med sådan en strikkemaskine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså oss ret sjovt :o)

      Slet
  2. Jeg synes bestemt også, nr 2 strik er pænere end det første.
    Surt resultat for Esbjerg her til aften

    SvarSlet
  3. Hvor lang tid tager det at strikke sådan et stykke, set i forhold til hvis du skulle strikke det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tager ingen tid ... ca samme tid som det tog at trævle det første stykke op. Så det gør ik noget hvis det ik lige bliver som ønsket første gang

      Slet