Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 7. oktober 2013

Ny lækker kjole

 
Nu er jeg også færdig med den blå kjole
Den blev meget bedre end jeg troede.
En lille top indenunder skal der vist til ;o)
 
Mønstret er  fra Alt om Håndarbejde Jan.13
 
Jeg har ændret lidt på opskriften;
strikket den længere og har lidt mindre masker rundt
da jeg syntes der var rigelig meget vidde i.
 
Garnet er noget alpaka fra Mayflower, som jeg købte engang.
Det er vist udgået nu.
 
 
Den ser lidt sjov ud på en bøjle
men slår slet ikke så meget ind som jeg havde troet.
Den er superlækker at ha´ på
så den bli´ jeg glad for
 
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. WAU, den er flot i er super flotte sammen.

    SvarSlet
  2. Det er en skøn kjole. Og den sidder absolut bedre på dig, end den gør på bøjlen :-)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin og den er perfekt til dig :-) kan godt forstå du er tilfreds :-)

    SvarSlet
  4. Det er en super smuk model - og den sidder perfekt. Flot pasform. Jeg er også sikker på, at den bliver du glad for :o)

    SvarSlet
  5. Hold da helt magle hvor er den bare flot og sådan en smuk model ligeledes :) Super flot arbejde !!!!!

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kjole og den passer perfekt til dig :-))

    SvarSlet
  7. Den er godt nok flot, perfekt pasform og længde.

    SvarSlet
  8. Den sidder helt perfekt. Jeg kommer til at tænke på den grimme ælling (kjolen på bøjlen) som blev til en smuk svane på dig :)

    SvarSlet
  9. Enig, det er superfin og enkel model, som virkelig klæder dig godt.Det er fantastisk som det enkle kan gøre sig.

    SvarSlet
  10. Den er super flot og klæder dig virkeligt godt :-)

    SvarSlet
  11. Tusind, tusind tak alle sammen for jeres søde kommentarer. Det gør mig endnu mere glad for kjolen.
    TAK !!

    SvarSlet
  12. Den er bare super flot :)

    SvarSlet