tirsdag den 8. oktober 2013

So lucky I am ...


For et par uger skrev jeg på bloggen
at jeg havde skrevet et kit til en nålebremse,
til min strikkemaskine,
hjem fra  Xena Knits
 
Det havde de åbenbart registeret
og om tak, fik jeg i dag tilsendt et nøgle garn.
"Sifa Silver" fra Figgi Yarns
Bomuldsgarn med 10 % sølv.
Virkelig eksklusivt garn og hvor sødt af dem.
 
Mon ikke det kan bruges til en kant på en bluse eller lign.
 
Der var osse lidt garnkort med.
En sød måde at præsenterer garn på
 
 
Thank you Xena Knits !
 

Det var rigtig "juleaften" for mig i dag
Der var osse pakke fra Garnudsalg
 
Med en strikkemaskine i huset skal da jo osse garn til
og det er jo dumt at betale porto
så der blev lige bestilt 2 kg ;o)
 
Der er planer med det alt sammen.. :o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne farver du har fået hjem fra Garnudsalg. Kan godt lide farvekortene

    SvarSlet
  2. Fine farvekort. Og jeg synes heller ikke, at der er nogen grund til at betale forsendelse - og det er en rigtig god undskyldning for at bestille rigeligt med garn.

    SvarSlet
  3. Flot garn. Der er lige basis for en del strik :o)

    SvarSlet
  4. Uhh nice med garn i seriøse mængder, og det er super til strikkemaskine

    SvarSlet