Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 17. november 2013

DK bedste Loppis..


.. tror jeg.
I Sæd tæt ved grænsen til Tyskland ligger der en STOR loppebutik
men alt, eller næsten.
.Det bedste er at alt er sat i orden. 
.. og det  sjoveste er næsten at der osse er ting og sagen i alle skuffer og skabe
så det er bare at gå på jagt.


Jeg fik nogle tallerkener til mine kageopsatser.
Så nu skal manden til at bore igen

Vi havde en super hyggelig dag.
Først over grænsen efter rødvin
og til sidst til julebyen Tønder.
Kikkede butikker - på cafe
og inde og kikke omkring i "Den gamle Apotek"
men alt i julepynt og brugskunst i 3 etager

Billeder herunder er lånt fra hjemmesiden




Hvad jeg strikker for tiden 
kan jeg jo desværre ikke vise..
.. det er jo en hemmelighed
som så meget andet i denne tid. :o)
Men det skrider planmæssig fremad. 



3 kommentarer:

  1. Den loppebutik kender vi godt! Den er ikke ringe.....
    Det er et dejligt område at "forberede julestemning" i.
    Det lyder som en god tur, I har haft

    SvarSlet
  2. Åh ja - alle disse hemmeligheder, der er på pindene nu. Jeg kan heller ikke vise mit nyeste projekt frem. Heldigt med dine loppefund.

    SvarSlet
  3. Håber du har en tålmodig mand, for der har da været meget at se på :)

    SvarSlet