Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 3. november 2013

"Fire side" sweater er færdig


Så blev jeg færdig med "Fire side".

Jeg så sidste år filmen "The Holiday" 
og forelskede mig i en sweater som Cameron Diaz havde på.

Ind på Google og så fandt jeg ud af at man kunne købe opskriften på Ravelry

Jeg har har strikket den  i Alaska fra Droops
Lækker blød og varm.

Måske lige lidt til den lille side 
Kunne godt ha´været lidt længere
Men i det store hele
er jeg godt tilfreds.




.. og så skal I da lige se mig på vej til en 50 år fødselsdagsfest i går aftes


Em rigtig sjov fest hvor vi skulle være klædt ud i cowboystil
Festen foregik i en sal som bliver brugt til Linedans
Det var som at komme ind i en amerikansk Saloon med svingdør og Longhorn bar
Så godt som alle var klædt ud
så det var rigtig flot.

Manden min mente nu at han aldrig havde været i byen før
men SÅ gammel en kone ;o)




18 kommentarer:

  1. Sikke da en smuk trøje, den sidder rigtig godt på dig.
    Det lyder som om, det var en dejlig fest, I var til, du ser i hvert fald skøn ud

    SvarSlet
  2. Du ser da så fin ud.
    Din søde mand skulle skamme sig!
    Trøjen er bare dejlig!

    SvarSlet
  3. Hvor ER den smuk, sikke et fantastisk arbejde med alle de snoninger, det lidt for korte ( som du syntes) kunne måske løses med en top indenunder som er lidt længere?

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er din trøje smuk. Jeg er vil med snoningerne og med ryggen. Den er bare så fin

    SvarSlet
  5. Den er virkelig flot! Jeg beundrer jer, der har tålmodighed til snoninger!

    SvarSlet
  6. Tilslutter mig de andre ;)
    Den er meget flot.

    SvarSlet
  7. Den er simpelthen også totalt skøn ! Jeg ville også foretrække den en lille smule længere, men det er svært at se hvordan det skulle lade sig gøre at forlænge den. Og når det så er sagt, så synes jeg den sidder fantastisk flot på dig, og at den klæder dig rigtig godt. Jeg har garn til den liggende, og må da vist også snart igang. Men det bliver ikke på denne side af jul. ;o)

    SvarSlet
  8. Den var lekker. mye flettearbeid :)

    SvarSlet
  9. Sikke en flot trøje den kan jeg godt forstå du forelskede dig i :-)

    SvarSlet
  10. Trøjen er flot og det er altså pænt at den sidder til! Jeg syens længden er fin, men jeg forstår godt hvad du mener :-)

    SvarSlet
  11. Flot trøje, der sidder flot på dig.
    Lyder som en rigtig hyggelig og sjov fest - elsker udklædningsfester :)

    SvarSlet
  12. Flot, flot, flot er den og du bærer den smukt!
    Selv udklædt syntes jeg nu ikke du ser gammel ud ;)
    Fik I danset line-dance? Prøvede det engang til et arrangement og syntes det var noget lidt underligt noget ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej heldigvis var der ikke Linedance.. det er altså bare ik lige mig

      Slet
  13. Tusind tak allesammen for jeres søde svar. Den var ret nem at strikke, ingen kanter, så næsten ingen montering.

    SvarSlet
  14. Den passer bare såååååååååå godt - og hold da op, hvor er den flot!

    SvarSlet
  15. Nydelig genser du har strikket!!
    Ser ellers at du lager mye fint og har en inspirerende blogg! Det skal bli fint å følge deg videre! God helg! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britt. Velkommen til og tak for dine søde ord.

      Slet
  16. Jeg synes din cardigan er så fin, og den klæder dig rigtig godt.
    Også en rigtig gennemført udklædning :)

    SvarSlet