Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 8. november 2013

Jeg er en rigtig oser....

 
 
... og det er jeg vel egentlig heller ikke ..
.. jeg er vel mere en lurer ;o)
..dur´ ik´ til at gå i butikker og købe tøj.
Når jeg kommer ind i en butik og ser alle de stativer med tøj,
bliver jeg handlingslammet.
 
Jeg er allerbedst til at gå forbi en butik og så fanger mit blik et eller andet,
eller på nettet.
 
I dag var det ideer der fangede mit blik.
 
Trøjen herover er da slet ikke så tosset endda, vel ?
Fint og enkelt mønster
 
Herunder var det strikkede Chanel jakker.
Men jeg kunne ikke få mig selv til at hive trøjen ud
så jeg tog et billede i "smug" ;o)

 
Så lidt mere på "to do" listen som jeg alligevel aldrig får tid til :o)
 
Go weekend til jer.
Vi smutter lige til Kbh og fejrer den mindste datters fødselsdag.
 


4 kommentarer:

  1. Tihi det kender jeg godt, hvis jeg ikke får taget et billede i smug googler jeg når jeg kommer hjem, så kan man tit få flere detaljer, mon ikke vi snart ser en chanel jakke fra strikkemaskinen :)

    SvarSlet
  2. Jubiii, så er det ikke kun mig der gør sådan noget :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren. Der er dejlig inspiration at hente alle vegne :o)

    SvarSlet
  4. Jeg syntes det er så sejt at du kan lave dit eget ud fra billeder og sikken en masse penge du kan spare :)

    SvarSlet