Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 24. november 2013

Lidt førjul...


Yngste datter har været hjemme siden torsdag 
så der er ikke blevet lavet ret meget andet end at hygge..
.. og det har været rigtig skønt.

Efter at hun var sat på toget
fik jeg bundet to kranse af det hvide mos jeg havde med hjem fra Sverige.


Jeg fik osse bundet en lille hjertekrans

Nu mangler jeg at få kassen med julepynt ned fra loftet
så kransene kan få et bånd og lidt andet pynt jeg finder.

Den lille krans er bundet på kraftig ståltråd og tørrer helt ind.
Det bliver ret flot.
Jeg har stadig en hængende fra sidste år uden pynt




5 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt - både krans og hjerte. Er det meningen, der skal pynt på, eller skal de bare være sådan helt "naturel"?

    SvarSlet
  2. Tak Anita. Der skal et bånd på og evt nogle kogler og lidt andet natur ting. Den store skal hænge på ydredøren, så tørrer den heller ikke så meget ind

    SvarSlet
  3. Hvor flot ! det gav da vist lige mig en ide til mine kranse :o)

    SvarSlet
  4. Hvidt mos er smukt :)
    Forøvrigt sjov oplevelse du havde ved frisøren ;) Godt du fik den rigtige jakke og nøgle!
    - og du ser godt ud med dit nye hår :)

    SvarSlet
  5. Jeg nyder at se alt det I får lavet for tiden med naturmaterialer, det er så smukt <3

    SvarSlet