Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 20. november 2013

Ny mig .. og lidt at grine af ..


Så fik jeg nyt hår
.... og pandehår.
Jeg sagde til frisøren at jeg måske skulle prøve med pandehår igen,
da det lange var blevet noget slidt
og vupti, 
så fik jeg det.

Nu skal jeg bare vende mig til at det skal sættes
Det er jo så nemt med en spænde i nakken,
men nok ikke så smart ;o)

Manden min mente han havde fået en 10 år yngre kone
ja, så kan man jo næsten klare alt ;o)

.. og så skal I lige høre noget sjovt.

Jeg var inde og blive klippet og smuttede bagefter i Føtex efter mælk.
På tilbagevejen til parkeringspladsen
stak jeg hånden i lommen efter bilnøglerne 
og så var det IKKE mine nøgler !!!
og heller IKKE min jakke !!

Jeg havde min nye sorte jakke med pelskrave på i dag, 
for første gang
og havde bare snuppet en sort jakke med pelskrave hos frisøren.

Du kan tro det gik stærkt med at komme tilbage til frisøren.
Heldigvis var der ikke nogen der havde savnet deres jakke
så jeg fik min egen jakke og nøgler med igen,
sådan lidt flovt !

Thi hi hi hi hi

11 kommentarer:

  1. Aj for søren da :-D Sådan kan det gå! Jeg synes, det er supersmart med pandehår!

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye frisure og foryngelsen :o)
    jeg har prøvet en anden udgave - nemlig at prøve at bryde ind i en bil, der ikke var min. Fattede først mistanke, da jeg undrede mig over, at indtrækket åbenbart var blevet skiftet ;o) . Det var godt du kunne komme tilbage og få byttet jakkerne.

    SvarSlet
  3. Ups da.....heldigt at den anden ikke var gået med din jakke.
    Pæn frisure i øvrigt :)

    SvarSlet
  4. Du ser skøn ud.
    Hehe, godt du fik byttet jakkerne

    SvarSlet
  5. Din mand har da så fuldstændig ret. Ny, ung udgave. God dag.

    SvarSlet
  6. Jeg er enig med din mand, det klæder dig. Sjov historie med nøglen...

    SvarSlet
  7. Ja, nogle gange har man lidt for travlt til at tage den rigtige jakke med :)
    Dit nye hår klæder dig rigtig godt.

    SvarSlet
  8. Du ser rigtig god ud ;-) godt du fik jakken byttet.

    SvarSlet
  9. Tak tak allesammen men jeg skal vist op til frisøren igen ... efter jeg har fået det vasket kan jeg altså ikke styre det. Ender og lidt naturlig krøl og nogle stærke hvirvler har deres eget liv, så der skal lidt mere etager i ....

    SvarSlet
  10. Først lige et grin og derefter "hold op hvor det klæder dig" :)

    SvarSlet