torsdag den 28. november 2013

Skønne klippeark.


har en masse klippeark til salg,
som hende farmor har samlet

Det kunne jeg bare ikke holde mig fra
Så jeg har købt en hel masse..
ark med nisseteater
ark med biler
en hel by med huse og biler
og ark en masse huse.

Hvor er de bare skønne,
jeg elsker sådan noget.
De skal samles sammen med Oliver og Elliot
men der skal nok gå et par år
før drengene helt forstår det.

Jeg glæder mig allerede :o)
Måske skal jeg liiiige ha´ samlet lidt af det, bare lidt ;o)

2 kommentarer:

  1. Jeg så godt Lise havde arkene til salg - og de er bare så fine. Jeg er sikker på at I nok skal få nogle gode stunder med at samle husene (og hvad der ellers er på arkene). :o)

    SvarSlet
  2. Den glæde skal nok blive stor og kan sagtens forstå hvorfor de måtte i hus ;)

    SvarSlet