Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 12. december 2013

Cewe fotobøger og kalender

http://www.cewefotobog.dk/
 
Forrige år gav jeg manden min én fotobog i julegave fra hans jagttur til Polen

Han blev overrasket og rigtig glad ;
han havde undret sig over hvad jeg sad og lavede 
om aftenen ved computeren med lukket dør :o)
 
Jeg lavede den og bestilte hos Cewe-fotobog
og hentede den få dage efter hos Bilka.
Det var jo rigtig nemt, særlig når den helst ikke skulle ligge i postkassen,
som han plejer at tømme :o)
Men den kan osse bestilles til afhentning hos rigtig mange andre butikker.
 
Jeg har så i år ønsket mig en kalender med billeder af mine børnebørn.
Sådan en der kan stå på mit skrivebord på arbejde.
 
Det er bare sådan en skøn gave som man har glæde af et helt år.
.. men ellers bestiller jeg én selv, som nytårsgave til mig selv :o).
CEWE fotobog har mange forskellige produkter og til super priser.
Det er meget nemt, hurtig levering og en flot kvalitet
 Man downloader et program her hos CEWEfotobog
og så er det supernem at lave bogen selv.
Så hvis du mangler en gaveide som modtageren helt sikkert bliver meget glad for,
kan det stadig nås.
Dette indlæg er sponsoreret af CEWEfotobog , et firma jeg selv har brugt og kan stå inde for. 
 
http://www.cewefotobog.dk/
 

3 kommentarer:

  1. Jeg lavede en til min mor sidste år, de er virkelig fine. En af de nærmeste dage bliver der bestilt endnu en.

    SvarSlet
  2. Fotobøger og kalendere er bare glimrende julegaveideer. Jeg plejer at kreere hvert år til mine forældre. En god gave til dem, der har alt :o)

    SvarSlet
  3. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Selv om det er sponsoreret indlæg, er det velskrevet og personligt, flot Irene og sørme om det ikke virker - har lige bedt datteren om at samle billeder til mig ;)

    SvarSlet