Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 29. december 2013

En ekstra julegave...


.. lå der i postkassen,
da jeg kom "hjem" til Sverige i går
Den var fra søde Karin
 
Så fint pakket ind, at jeg næsten ikke nænnede at pakke ud.
 
Man bliver så glad indeni.
 
Pakken indeholdt et sødt kort og "Isager 2014"
 
 
Det er nu bare dejligt at komme herop igen.
 
Jeg er startet op på en sømandstrøje/bobletrøje
 til Elliot
 
 
Det er nu lidt træls med det glatstrik på p 3,
så det er godt det kun er en str. 2 år.
 
Måske jeg bare skulle ha´ sat den på strikkemaskinen.
Det skal prøves næste gang.
 

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig gave, og så flot pakket ind, man bliver varm helt ind i hjertet når man bliver tænkt på. Arwetta kan fint bruges til strikkemaskine, jeg har brugt det til den poncho jeg strikkede. Men så lille en str er det nu hyggeligt at strikke i hånden

    SvarSlet
  2. En betænksom gave, hvor er du heldig.
    Trøjen ser ud til at blive blød og lækker og det går heldigvis hurtigt i den størrelse.

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt med sådan en uventet gave :o) Glatstrik kan være lidt kedeligt - ja - men sommetider er det også rart bare at strikke 'gerade aus' :oDD Det kunne sikkert være et fint projekt for strikkemaskinen.

    SvarSlet
  4. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Hvor er det dejlig med uventede gaver og det varmer helt ned i maven :)

    SvarSlet