Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 27. december 2013

Glædelig bagjul til jer alle


 Jamen altså..
jeg har ikke været på bloggen i næsten to uger ..... 
alt for meget arbejde og alt for meget at bruge fritiden til.

Hele huset fyldt med børn- sviger- og børnebørn julen over.
SUPER SKØØØØNT

og sammenskudsjulefrokost for 18 pers. i går 

I dag er der ro i det lille hjem
alle laver noget hver for sig ....
en del har fået er rigtig laaaaaang eftermiddagslur.

Så nu kan jeg godt vise mine projekter frem.
Trøjen herover var til yngste datter ...


.. den ser noget lang ud 
men det er den ikke når den er på.



... og denne her til ældste.

Modtaget med glæde begge steder.
De er begge strikket i "Cotten Merino" fra Droops.
Lækker blødt garn 
men skuffende så meget den røde smittede af.
Nu er den vasket to gange og det har hjulpet lidt.

Jeg selv  har fået mange dejlige gaver
bla. et Knit Pro sæt
Så nu er jeg osse ejer af sådan én ;o)


Jeg vil ha bestilt nogle flere wire
men det må vente til "næste år",
I morgen kører "ungerne" hjem igen 
og manden og jeg 
smutter til Sverige.



8 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig jul og sikke nogle flotte gavetrøjer, du har kreeret :-) Mon ikke de nye pinde skal med til Sverige og afprøves?
    Godt nytår :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte trøjer til pigerne, jeg har købt nogle "klude" til at samle overskudsfarve under vask, og så ellers det gamle råd om eddike i sidste hold vand. Rigtig god tur til Sverige, husk rigeligt garn til de nye pinde

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte bluser...men øv med det smittende garn.
    God tur til Sverige.

    SvarSlet
  4. Dejlige trøjer, du har fået strikket. Vi har også haft fuldt hus fra den 23. december og til i går. En tur til stilhed i Sverige med nye strikkepinde, lyder meget, meget tiltalende.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte trøjer. Sverige åh jeg længes, men om en uge er det mig der smutter over sundet ;0) godt nytår

    SvarSlet
  6. Hej Irene - Sikke nogle skønne trøjer du har lavet til dine døtre. I må have en rigtig god tur til Sverige :o)

    SvarSlet
  7. Hold da op nogle flotte trøjer du har lavet - de må være faldet i god jord, så fine de er.
    Skønt når familien er samlet, det er ikke altid let at samle alle, så det er dejligt når det lykkes. Rigtig god rejse til Sverige.

    SvarSlet
  8. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Også et forsinket ønske om at du og din familie havde en dejlig jul <3

    SvarSlet