Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 31. december 2013

I årets sidste indlæg,

 
vil jeg gerne ønsker jer alle
 
Et rigtig godt nytår
 
STOR TAK til alle jer der følger min blog og
TAK
 til jer nye der har sluttet jer til på det sidste
Det glæder mig rigtig meget.
 
Juletræet herover købte jeg i går til halv pris.
Den er bare så fin
Små lys og fine ting der hænger på grenene
 
 
Hver gang jeg er her i Huset, skal der helst ske en forandring,
 
Denne gang blev den grimme spejlvæg fjernet
 
 
og op kom spejlet, som jeg havde fået af min veninde Monika
 
 
Det krævede lige at væggen blev malet
men heldigvis stod der en bøtte blå maling i kælderen
der sammen med lidt hvid og en hel del held,
lykkes at ramme den samme blå igen.
 
(Billederne blev lidt grynet,
taget i tusmørke,
der er jo ikke andet for tiden)
 
Skønt at ingen smider noget ud uden at spørge mig først :o)
 
Dagen i dag har bare været en slapperdag.
Hele 2013 har været noget hektisk syntes jeg
så det har været mere end skønt
 bare at bruge årets sidste dag på at
læse, strikke og en cykletur i skoven.
 
I aften er det bare manden og mig.
Stille og roligt.
 
GODT NYTÅR
og pas godt på jer selv
 
STORT KNUS FRA MIG
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, friskt og nyt. Dog gamlet. I er tit i Sverige, tænker tit på om i har sommerhus der eller om en af jer måske stammer fra Sverige.
    Have også et godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Marie
      Vi har (sommer)hus i Småland. Min mand har jagt heroppe og jeg hygger med st indrette og lave om. Det er gået sport i at finde gamle ting rundt omkring som ikke koster noget. Så maler og reparer jeg, det er sjovt.

      Slet
  2. Også rigtig godt nytår til dig og din familie. Det har været en fornøjelse at følge med på din blog. Og 2 gange i løbet af 2013 har det været 'lige ved og næsten' at vi mødtes IRL. Måske det lykkes i 2014 ? hvem ved. Håber I havde en hyggelig aften.
    nytårshilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Mona . Det var godt nok den mest rolige nytårsaften nogensinde. Blot manden og jeg. Naboerne var i byen. Men vi hyggede os 😃

      Slet
  3. Tak og i lige måde. Tak for det gamle år med masser af inspiration.

    SvarSlet
  4. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Rigtig, rigtig flot med den ændring i fik lavet, ville ønske jeg havde de evner.
    Godt nytår til dig og dine Irene, jeg glæder mig til at følge dig i 2014 <3

    SvarSlet