Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 15. december 2013

Juletur til København


Torsdag aften tog jeg toget til Kbh
Jeg savnede drengene, 
syntes det var så længe siden jeg havde været sammen med dem.
Vi havde en skøn mormor-fredag
som jeg håber de nød ligeså meget som jeg.


Lørdag var vi forbi ældste datter og svigersønnens nybyggeri.
Det kan nu godt se lidt umuligt ud,
sådan en byggeplads i mudder og rod.
Men mon dog det ikke ender med at bliver godt.
Tegningerne ser i hverfald spændende ud.



Lørdag eftermiddag tog yngste datter og jeg på juletur ind til KBH

Vi startede i Torvehallerne,
dernæst på julemarked
.. Højbro Plads, så vidt jeg husker....

Udstillingen i Illum....


... en kik ind i en baggård, det er da juleromantik ...



... d´Angleterres juleudsmykning ,
virkelig fantastisk...


.. og en tur på Nyhavn ...


.. .. 
En super dejlig weekend.

Hvor er jeg heldig
at jeg (osse) har verdens dejligste "børn". 

... og så ser jeg dem alle igen om en uge.!!!!!!



7 kommentarer:

  1. Godt, I tog byturen lørdag, for fredagsvejret i Kbh. var da ikke noget at prale af. Vi blev våde!

    SvarSlet
  2. Hyggeligt med sådan en københavner-juletur. Det kunne jeg også lige have lyst til .. Flot på D'angleterre. ret speciel udsmykning, der gør sig.

    SvarSlet
  3. Bedre kan en tur vist ikke blive :-) Det giver energi at være sammen med dem man holder af :-)

    SvarSlet
  4. Det ser ud til børnene har nydt det lige så meget som dig ;)

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at du har haft en rigtig dejlig tur. Der er ikke noget bedre end sådan en dag med børn/børnebørn, hvad kan man så ønske mere.

    SvarSlet
  6. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Skønt at man lige kan smutte afsted når savnet rykker.
    Smuk, smuk Københavner udsmykning, den skal vist opleves i år :)

    SvarSlet