Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 8. december 2013

Lidt juleri


bliver det da til.
Jeg fik den søde ide fra bogen "Magiske Måneder"

Skrue en øsken i grankogler og træk dem på et bånd.


Jeg få ikke blogget så meget for tiden
men sådan har vi det vel alle indimellem.

Jeg arbejder som en gal på at blive færdig med et par julegaver
men dem må I jo vente med at se til efter jul.
Der skulle jo nødig være nogen der forvilder sig ind på min blog og ser for meget :o)




4 kommentarer:

  1. Den med gavemodtagere, der finder vej til bloggen - den prøver jeg også at gardere mig imod ;o)
    og rigtig sød idé med kogler på snor. Flot ser det ud.

    SvarSlet
  2. rigtig fin kogle guirlande :)

    SvarSlet
  3. Hvor fint med kogle-ranken, naturpynt er så flot (:

    -Anne

    SvarSlet
  4. Smuk ide - og vist ganske naturligt at der ikke er tid til at blogge i december :)

    SvarSlet