Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 1. december 2013

Nu er kælken klar


.. nu mangler jeg bare sneen.

Der blev osse pyntet op inde i huset og 
jeg fik osse lys på juletræet som står i udestuen

Ja, ja, jeg ved godt den er bittelille
men det er den manden og jeg bruger
når vi, som i år holder juleaften alene.

Så har jeg osse bittelille julepynt til den. :o)



I går aftes besøgte vi nogle venner
Det er dejligt når de fleste husker at spørge mig inden de smider ting ud.
Jeg fik en stak meget gamle 
men flotte hvide duge.

Jeg elsker hvide duge
og de to øverste duge er rullet på et vaskeri
Så de er bare så flotte, med de skarpeste folder.

Jeg er heldig selv at ha´ en dampstation
så det er rimelig nem for mig at stryge.


Jeg blev også færdig med en hel del kageopsater.
Er du interesseret kan du kikke her 

Nu er der også røde og brune kageopsatser








3 kommentarer:

  1. Hvor er du bare heldig med de hvide duge ! sådan nogle er totalt flotte. Og som du siger - særligt når de er helt glatte og med skarpe folder. Sådan som man fik dem retur fra 'rullekonen' i vores barndom.
    Og så fin en udendørs dekoration, du har lavet. Faktisk lyder det til, at der måske kommer sne næste weekend ..

    SvarSlet
  2. Hmm.. hvad siger børnebørnene til at kælken bliver brugt på den måde? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu bor mine børnebørn (desværre) så langt væk, at det ikke er hvert år de er i Esbjerg når der er sne og kælken er så gammel at den ikke er til at trække rundt med. Men fin er den til det andet formål.

      Slet