Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 30. december 2013

Ny ynglingsbutik


I Vetlanda (Sverige) er der den fineste Loppis/Antik forretning.
.. utrolig nok var det første gang jeg var der i dag
hedder den.


De har rigtig mange finde ting,
og til absolut rimelige priser

Det store skab fra en købmandsbutik,
der står her bagved vil jeg rigtig gerne eje.
Min mand syntes vist godt om at den var solgt.
Jeg ved nu heller ikke helt hvor jeg skulle ha´ haft den henne.
Men alle de der små fine skuffer er jeg helt vild med.


Jeg købte et lagen og to pudebetræk med blonder og monogrammer
Jeg får taget et billede af dem senere








3 kommentarer:

  1. Det er vist godt den butik ikke ligger i nærheden af mig, for så skulle vi vist til at bygge til. Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Den butik ser spændende ud - håber du nyder ferien i Sverige :o)

    SvarSlet
  3. ---- kommentar skrevet med tilbagevirkende kraft :) ----
    Hold da op hvor ville det være et fedt skab at eje - jeg kunne også sagtens finde ud af at fylde skufferne :)

    SvarSlet