Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 25. januar 2014

Det var skønt...


.. at få system og ryddet op i systuen. 
Væggene nymalet og nyt gulv.

Jeg ville ellers haft trægulv
men manden min er jo (nogen gange) den klogeste...
Han mente at det var nemmere at styre tråd og støv med et gulvtæppe,
på et bar gulv vil alt skridtet flytte ind i alle hjørnerne 
og så vil det være mere bøvlet at gøre rent.
Det fik han så lov til at bestemme :o)

Jeg har fået to rækker hylder til garn og knapper ...
... og på modsatte væg ryddet gevaldig op i stoffer, ting og sager.

Gardinet der skal dække for rod og støv i reolen,
hænger våd og nyvasket på snoren.
Den må jeg vente med til i morgen


Hvor er jeg glad for at ha´ fået det gjort

Næste projekt er soveværelset :o)

7 kommentarer:

  1. Det var dog et lækkert værelse....tænk at have den orden og plads bare til ene gode sager.....hmmm...glæder mig til at få sådan et værelse...engang....tillykke ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert og overskueligt ud. Dejligt når man får taget sig sammen til sådan en omgang:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn orden og overblik du har fået dig. Det er blevet rigtig flot med den gule farve og de fine hylder.

    SvarSlet
  4. Det er bare sådan en god fornemmelse når den slags ting bliver gjort. Dejligt med overskuelighed.

    SvarSlet
  5. Er noget nær grøn af misundelse.
    Hvor ser det godt ud - og sådan en orden er rent kakaosmør for kreativiteten, i hvert fald for mig.

    SvarSlet
  6. Det er godt nok blevet lækkert. Det er så dejligt når man får ryddet op :)

    SvarSlet
  7. Du er godt nok organiseret, men det ser super godt ud :)

    SvarSlet