Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 23. januar 2014

Garnkunst



Hvis man, som jeg,
er over den første ungdom,
tjaaa, måske osse den anden,
kan man huske ligende vægpynt.

Søm hamret på en stofbeklædt plade 
og forskellige farver garn trukket imellem.

Min datter sendte mig et link til boligliv.dk 
hvor har de en artikel og en del link.

Rigtig sjot at det er moderne igen..
.. og egentlig osse rigtig fin og sjovt

Overstående er fra bloggen
med en hel igennem grundig vejledning på hvordan man gør... 

Denne her er fra 

og denne herunder fra 

Sikke en flot cykel, ik ... !


Tænk hvilke muligheder der egentlig er her.
Det er "bare" at finde et egnet motiv
og så gå igang.

Jeg får nok aldrig tid
men jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve.




2 kommentarer:

  1. Skægt - dem kan jeg faktisk godt huske fra dengang i oldtiden. Og de var ikke alle lige kønne. De eksempler du viser, er noget smukkere og mere avancerede. Sjovt som tingene kommer igen.

    SvarSlet
  2. Ja, det er en fantastisk flot ide, dejligt at det 'gamle' vinder frem igen :)

    SvarSlet