Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 3. januar 2014

Lidt nyt på hjemmefronten ..


... er det blevet til,
jeg har fået strikket to nye puder.

Der var lidt restser tilbage fra tæppet
af den rosa og grå.
Der kan blive en pude mere af den rosa
men det bliver til næste gang jeg skal køre lang,
det er et rigtig godt bilstrikketøj :o)


Jeg var lige forbi Stof2000 i dag og fandt en rest.

Så nu er der osse tre nye dækkeservietter.
Dejlige brede ...
... og nemme at vaske og stryge,
når man som jeg helst vil ha´ dug på.

De er osse fine med en hvid dug under
og to ved siden af hinanden


Jeg læste i går at "Stof og Stil" 
kommer til Esbjerg i Marts.

Så nu er vi ved at ha´ det meste
mangler næsten bare Ikea ;o)
men mon ikke den osse kommer på et tidspunkt.





7 kommentarer:

  1. De er flotte dine strikkede puder.
    Ikea skal I ikke ønske jer - det er alt for dyrt ;oDD

    SvarSlet
  2. Stof og stil i Esbjerg - yeaaaah!
    Og IKEA nærmer sig, så vidt jeg ved er de på vej til Kolding for tiden.

    SvarSlet
  3. Flotte puter som pynter lekkert opp i sofaen sammen med pleddet.

    SvarSlet
  4. Fine puder, de passer perfekt til tæppet, det ser godt ud, og så er det jo altid hyggeligt med et bil strikketøj.
    Det bliver da lækkert med stof og stil i Esbjerg, så gælder det om at passe på spareskillingerne, for der er mange fristelser.

    SvarSlet
  5. Ja der er nok at bruge penge på :o) .....

    SvarSlet
  6. Nøj da en god ide med de dækservietter for det ser godt ud. Vi er også for det meste 2 til spisning, så det vil da passe fint - tak for ideen :)

    SvarSlet
  7. Jeg er ret vild med den grå pude, jeg synes mønsteret er så flot.
    Du har helt ret, Ikea må meget gerne komme tættere på. Men dejligt at Stof og Stil kommer til byen :)

    SvarSlet